bakis!

sååå.. nu är det 2013.. helt jävla sjukt. Måste säga att jag aldrig har varit så jävla full som jag var igår.. jeeeesus haha.. pratat med izeem ganska mycket idag.. haha så sjuk är hon. Säger att hon är kär i sig själv.. HAAA GAAYY :DIzeem fan ta dig om du inte kommenterar min blogg nu din jävla laxfitta. Känner att jag använder så fina ord... ehehe. Om 12 dagar kommer Elias hit, min fina :*
Har ganska lite på jullovet fast ändå aå mycket, träffat Elias. Finis' Och izeem aa lille izeem... haha du är rolig du! Hihi kollar på tecknat btw.. "hajar läget" heter den. Och min tjocka katt ligger i mitt knä och snarkar :') slänger upp en bild ockaå! :*


Kommentarer
Postat av: The Queen/din idol

För det första du är en laxfitta!
För det andra hur vågar du ta mina ord???
För det tredje är det något fel med att vara kär i sig själv???
I'm so fucking cool!

2013-01-02 @ 00:07:40
Postat av: Anonym

du är sär vet du de? BEVISA DET ;)

2013-01-02 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0