Amäh hallå elle!

Hallå hallå.. har hänt ganska mycket på sistone. Var på bup i kna igår.. fett drygt fast bra. Igår va en riktigt jobbig dag , både i skolan och hemma. Jag vet inte riktigt vad som tynger ner mig just nu men något är det. Man märker vilka som är falska och inte falska. Nog pratat om det.. XD
Idag hade vi betygsnack med mia ( so ) fick G i alla de fyra ämnerna ( Geografi,Historia,Religion och samhällskunskap) Fett gött! Hoppas på ett G i matte också så jag kan komma in på min förbannade jävla linje !? 
Yeye.. imorgon är det torsdag och detta är sista riktiga veckan i skolan. *jubel* :3 

Fyfan vad fort dessa 3 åren har gått ändå. Ska bli skönt att slippa den skolan. Börja något nytt och kanske tillochmed må jävligt mycket bättre.. nu ska jag lyssna på musik och chilla galet. Ha det bra för det ska jag ha.. 


Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0