LOOV!

Ah hallå eller! Lite sent att skriva att det är lov nu.. men vafan! We go for it! 
Roligaste idag var nog när två fjortisar cyklade förbi oss och vi ba: CHACHA bloggen.. aldrig sett surare miner efter det asså.. har man ett rykte så lev upp till det för fan ;) 
skämt o sido. Sitter hemma hos Shereen och hon ska fixa sig för andra gången idag.. hah, man börjar fan undra vem som är fjortis egentligen ;) ...
well well.. vi köpte årets första mjuklass idag doppad i choklad! sjukt gott.. satt och steke i solen tills socialen ringde mig.. haha jag ljuger inte. Helt jävla grått blev det fan ute.. :c

Ska snart ner på stan igen för att träffa Timmy & Elise. :) 
Trevligt trevligt.. allting börjar fan bli bättre. Känns det som iaf. & vet ni vad?! Jag har fucking beställt gröööna chinos. Jag trodde inte mamma skulle beställa dom. Hahaha.. ajja. Fjårtiz? Ne tack! Asså egentligen.. vad händer med dagens ungdom? Ingen kommer typ in på gymnasiet.. ( like moi ) och alla röker, super och massa gottigottgott. ;) 

Förfan.. dagens låt också! Toppen - Vi vet hur det känns
Kanske gammal.. men vafan.. det var ju bättre förr. Eller hur är det alla gamla människor säger? ;) 

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0