Heeeelg! ;)

Ao. Sitter hemma hos Sanny! Vi lanar / kollar på natthumor.. HAHAHA fina grejjer de! ;) 
Vi har bestämt oss för att inte sova ett piss inatt och det har faktiskt gått riktigt bra hittills! Så ah.. vi får se hur vi kommer må imorgon/idag för vi ska till stan sen.. höh. ;pPpP

Mina ögon går typ i kors just nu, jaja. Keep it up. 

Har varit en riktigt chill vecka i skolan. Har varit i skolan sammanlagt 1 dag typ.. 
Justeja! I tisdags på kemin.. ah gissa vem som fick frätande syra i ögonen.. trodde fan jag skulle bli blind för ett tag där asså.. men istället får läraren mer panik än vad jag någonsin skulle fått.. HAHA. Hon hällde vatten i hela ansiktet på mig och på min tröja istället för I ÖGONEN. Förstår henne att det är svårt när man är en hammarhaj med för små glasögon. ;) 

I helgen händer nog inte så mycket. Måste träffa Shereen imorgon också! Miss ya! :c 
Tagga! Snart hallarna ;) Hahaha det såg vi ju hur det gick förra året. ;pPpP
Finns fan inte så mycket mer att skriva om, förrutom att jag längtar som en jävla jude till den 3 juli! METALLICA <3

Just det ja! En sak till innan jag glömmer det.. Sanny är en höna. C: 

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0