Shit..

När jag satt i skolan idag och hade lurarna i med J.B så insåg jag hur jävla mycket jag vill se honom. Lady Gaga. Mama monster. Hade typ dött av fangirling.. Åh.. varför kan inte jag ha en massa pengar så jag kan köpa allt jag vill ha?!? men nää.. helt fattig. Okej inte fattig men aa..
sitter just nu och lyssnar på Gaga och typ gråter.. Åh hon är så fin och underbar. Btw imorgon är det helg.. vilket betyder... CHILLA MED LIVET. Ska stanna hemma imorgon. Är faktiskt sjuk.. FAKTISKT.
Funderar på att slänga upp en video snart också på en cover med gaga - born this way :) Ska beställa tatto-tid snart också! Blir på armen , "I was born this way" med svart skrivstil! Kommer bli finfint de. Slänger upp en bild också! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0