Helg.

Känner för att skriva av mig lite..

När jag inte är med dig känns allting så himla tomt.. det värsta jag vet är att säga hejdå till dig. Kommer du ihåg när jag var hos dig i en vecka under pride? Jag hade panikångest redan efter en dag för att jag visste att det bara var 6 dagar kvar. Jag klarar inte av att vara utan dig. Du är som en drog för mig. Jag klarar mig inte utan dig, jag vill inte vara utan dig heller. Jag tror inte riktigt att du förstår hur mycket du betyder för mig hjärtat. Jag vet att jag inte alltid har varit så bra som jag vet att jag kan vara. Men jag ska göra allt för att du ska känna dig trygg och kunna prata med mig. Det finna inget bättre än när jag är med dig, jag glömmer allting runt omkring som inte är så bra du får mig att känna mig trygg och älskad! <3
Jag har verkligen världens underbaraste och vackraste flickvän. Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0